tisdag 30 mars 2010

Taktor, taktor!

Jag har varit inomhus ända sedan i lördags. Trots att jag fortfarande är sjuk tyckte jag att det var dags att få lite frisk luft idag så jag övertalade mamma att gå ut en liten sväng i det fina vårvädret. Om jag hade fått bestämma hade vi aldrig gått hem. För vet ni, på torget var det världens finaste taktor som körde omkring. Den körde och körde och körde, runt, runt, runt på torget. Den hade jättecoola sopborstar bak och jag bara önskade att jag hade varit stor nog för att få provköra. Nu fick jag nöja mig med att sitta bredvd i vagnen och noga studera och lära mig alla taktorkörartrix så att jag kan bli världens bästa taktorförare när jag blir stor.




1 kommentar:

  1. Gammelfaster Fia31 mars 2010 kl. 22:32

    Hej min lilla goding! Fy vad tråkigt för dig att du är sjuk eller har varit du verkar vara på bättringsväg. Vilken fin traktor du har sett. Den gillar jag också, vet du varför? Jo den sopar bort all sand och grus från vintern och när soptraktorn syns ja, då är det vår!! Det gillar vi.Nu ska du ha det så mysigt nere i Småland och vi hoppas på fint väder och mycket äggätande. Kram gammelfaster Fia

    SvaraRadera