fredag 4 juni 2010

En speciell fredag

Hej igen, det var ett tag sedan sist men jag har haft fullt upp. Idag är det i alla fall fredag och inte vilken fredag som helst, pappa är hemma från jobbet för att bara var med mig, utan att jag är sjuk. Ganska konstigt, men oj vad roligt.


Pappa och jag har tagit en tur till Lidingö centrum för att handla inför kvällen då mammas kompisar Ninni och Mariette kommer. Det jag tyckte var bäst var att leka vid fontänen i centrum och att åka buss.


Nu ska jag sova lite och när jag vaknar ska jag och pappa åka till djuren på Skansen, jippi!

1 kommentar:

  1. Hej Carl ludvig!
    Vad roligt Pappa och du har när ni är lediga, sådant roligt gjorde din Pappa och farfar när din Pappa var lika gammal som du.
    farfar kommer ihåg att vi hade det jätte härligt för farfar var ledig ganska mycket på vardagarna då kan man hitta på många roliga saker.
    Nu längtar farmor och farfar JÄTTE mycket att få träffa dig det var så länge sedan, vi träffas om några dagar.
    Farfars kram till Carl ludvig

    SvaraRadera