måndag 13 september 2010

Fia

Igår Söndag hade jag en särskilt kul dag! Mamma och Pappa höll på att göra ordning mitt nya rum så jag fick hänga med faster Fia hela dagen (tekniskt är det pappas faster men sådana detaljer är inte så noga) och gissa om det var kul!

Först åkte vi Lidingöbanan och sedan tunnelbana för att komma till dockteatern vi skulle på. Väl där såg vi en gripande men samtidigt upplyftande historia om lillasyster Kanin. Det är troligtvis den bästa historien som har skrivits, någonsin.

Det roliga slutar inte där ska ni veta, förutom mer tåg och buss och tunnelbana så åt vi korv! Vi var också hemma en sväng hos Fia. Där åt jag köttbullar och busade Chrille, Alex och Linn.

Man skulle kunna tron att det roliga var över där, men inte. Förutom allt detta fick jag också en helt ny brandbil och en liten snabb cab!

Vad mer kan man säga än att Fia är bäst och att jag tycker om henne väldigt mycket.
Published with Blogger-droid v1.5

1 kommentar:

  1. Jag får tacka dig för en härlig söndag. Jo, visst var teatern bra och du var en alldeles utmärkt kavaljer att ha med sig. Detta ska vi göra om fler gånger! Att ha dig hemma hos mig var superkul men nästa gång du kommer så lovar jag dig att jag inte ska ha det så stökigt, kakel i hallen toalettstol i vardagsrummet, ja man kan ju undra vad du har för faster. Jo, du vet, jag får ju mitt badrum renoverat och det är snart klart, typ en vecka kvar, JIPPI!!!! Ha det så bra vi ses snart på din stora dag min lilla goding. Kram GF Fia

    SvaraRadera