torsdag 14 maj 2009

Grattis morbror Carl!

Idag fyller min morbror Carl 30 år! Ganska gammalt, eller hur...!

Nästa helg ska vi åka till Paris hela familjen och fira honom. Det ska bli så kul att träffa honom. Mamma säger att vi kommer att flyga flygplan. Jag tror inte att jag har sett något flygplan men jag gillar ju att åka båt så det är säkert ännu bättre, som en båt i luften liksom!

Idag var jag och mamma och hämtade en konstig liten röd bok som mamma säger att jag måste ha för att få åka till Paris. Det heter pass och är visst viktigt. Jag måste säga att jag inte riktigt ser ut som mig själv på bilden men mamma säger att det tydligen är vanligt! Hoppas att de känner igen mig när de tittar så att jag får följa med. Tydligen räcker passet i fem år men det låter lite märkligt. Med tanke på hur mycket jag växer på bara några månader kan jag inte tänka mig att någon kommer att känna igen mig på den bilden om några år.

1 kommentar:

  1. gammelfaster Fia15 maj 2009 kl. 13:01

    Hej min lilla goding! Oj, vad du växer och blir stor. Ser att du ska till morbroe Carl och gratulera honom det kommer nog bli en upplevelse för dig. Tänk du är 8 månader och ska ut och flyga flyplan jag tror du kommer gilla det jättemycket. Kanske kommer du att bli lika frälst i flyplan som farfar då ska du veta att på min altan så sitter du på 1:a parkett för att se flyplan komma och gå från Bromma. Välkommen!
    Ha det gott så ses vi snart. Massor av kramar till dig från gammelfaset Fia

    SvaraRadera