tisdag 12 maj 2009

Sommaräventyr

I morse när pappa tog upp mig ur sängen berättade han att vi ska på äventyr till ett ställe som heter Öland i sommar. Farmor och farfar har fixat så att vi ska få bo på en gård på Öland där det finns massa hästar, kor och andra djur.

Det ska bli superkul att få åka dit med farmor och farfar och att få titta på djuren. Eventuellt kommer farbror Kristian och tant Marie följa med också, då blir det lika kul som det var ute på Reflingen då jag såg älgen.

Så här ser det ut på gården där vi ska bo.





4 kommentarer:

  1. Var på Öland?
    /Ossi

    SvaraRadera
  2. Hej Ossi!

    Pappa låter hälsa att det är en gård utanför Löttorp på norra Öland. Den verkar jätte fin men jag tror inte att den är lika fin som eran gård i Smugehuk. Jag tycker att det vore jätte kul att få komma dit också. Kanske till och med redan i sommar. Jag får be pappa att kolla upp det.

    Kram från Carl Ludvig

    SvaraRadera
  3. Smygehuk ska det vara, jag skyller på att min finmotorik inte är på topp än!

    Carl Ludvig

    SvaraRadera
  4. katarina adolfsson19 maj 2009 kl. 17:16

    Lyckans rackare!
    Tänk att du ska få vara på Öland med dina föräldrar och samtidigt få träffa din farmor och farfar varje dag. Det blir nog lajbans för jag vet att de är mästare på att hitta på kul saker med dig.

    Mormor

    SvaraRadera