torsdag 16 juli 2009

På äventyr i Vaxholm med mamma och pappa!

Idag har jag och mamma och pappa varit på utflykt till Vaxholm.



Vi åkte båt (mycket större än vår egen båt) och strosade runt i stan. Jag fick fina böcker med en snäll björn som heter Nalle Puh och en fin solhatt. Mamma och pappa shoppade också lite. När vi kom tillbaka till Ljusterö hämtade mormor och morfar oss och så åt vi middag på en mysig restaurang.









Ja, jag hade förstås redan ätit middag så jag lekte mest med det mesta som fanns tillgänglig, men jag fick smaka på mammas pizza. Den var sådär god. fast mamma säger att jag kommer att älska pizza när jag blir lite äldre.

1 kommentar:

  1. annsofie.johansson@home.se17 juli 2009 kl. 10:19

    Hej min lilla goding! Visst var det fint i Vaxholm? GF var där dan innan du var här på fest men då hade jag varit på den där ön som man ser i bakgrunden på några bilder, det heter Kastellet och har varit militärt, med en massa gevär och kanoner för länge sen be p&m berätta mer .....nu när jag var där så lekte jag med mina arb.kamrater vi sprang, ja just det GF sprang,runt och löste en massa kluriga gåtor och uppdrag,buskul!! Jag ser att du har det mysigt och att du blivit en stor pojke,jag längta så att få träffa dig och de dina hoppas det blir snart. Kramar till dig grån GF Fia.

    SvaraRadera