onsdag 8 juli 2009

Se upp nu är jag på G...

Så här i semestertider börjar det hända grejer. Förutom att det är svårt att blogga på grund av allt solande och badande (det kommer uppdateringar jag lovar) så har mycket tid gått åt till att förbättra två nya kunskaper.

Jag jobbar nämligen väldigt hårt på att krypa och gå. Jag har äntligen knäckt koden på det där med att stå på alla fyra, så snart kryper jag för fulla muggar. Sedan är jag väldigt bra på att stå och gå om någon hjälper mig. Idag till exempel så gick jag och mormor hela vägen från stora huset ner till bryggan.

Titta tillbaka snart så ska jag be mamma och pappa att lägga upp lite bilder på hur min sommar har varit hittills och för er som tittar in ofta kan jag rekommendera att titta bakåt i bloggen. Pappa har uppdaterat juni månad med några inlägg nämligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar