tisdag 30 juni 2009

Bada, bada, bada!

Att bada är det bästa jag vet! Babysimmet i bassäng är kul och att bada badkar också, men att bada utomhus är allra bäst! Särskilt när det är varm ute. De senaste dagarna har jag badat flera gånger om dagen.

Igår badade jag i det riktiga havet för första gången. Lite kallt, men jätte kul! Mamma lovade att jag kommer få bada nästan hur myckt jag vill den här sommaren.


Att bada i balja på bryggan är också skoj. Och det är faktiskt riktigt kul att sitta i en hink, även om det blir lite trångt trots att jag själv inte är så stor!

3 kommentarer:

  1. Hej farfars goaste kille!
    Vad skönt du har ute på Revlingen och vad du badar för fullt när det är så fint väder,
    jag vet att mamma, mormor, morfar och du är på Revlingen när pappa jobbar då blir han nog sugen att komma ut, när han ser dom här sköna bilderna.
    Farfar och farmor längtar efter att få träffa dig snart igen om några veckor börjar vår semester då syns vi, sedan ska vi åka till Öland och vara på en lantgård, det blir jätteroligt!
    Många sommar kramar (Rätt stavat!) från farfar och farmor

    SvaraRadera
  2. annsofie.johansson@home.se1 juli 2009 kl. 17:42

    Hej igen min lilla goding! Åh, vilka härliga bilder jag blir så avundsjuk. Du har det verkligen bra på Revlingen. Jag ser att du gillar att bada och att få plaska och det är vad man behöver i dessa härliga sommardagar.Må så gott. Kramar från GF Fia med familj.

    SvaraRadera
  3. Hihi, vad söt han var i den lilla hinken! =) Sommarkramar på er från mig och Milo

    SvaraRadera