onsdag 10 juni 2009

Avslutning på babyrytmiken

Igår var jag på sista babyrytmiken för terminen. Kanske att jag och mamma fortsätter i höst. Jag hoppas det för tisdagar har varit min bästa dag! De första gångerna var det bara jag och Moa och några barn till som var nästan lika gamla som oss, men de sista fyra gångerna har vi sjungit med stora barn. Några hade fyllt 2 år till och med, fatta vad gammalt!


Anna är nog världens bästa sånglärare. När hon inte busar med oss sjunger hon opera!




Eftersom jag var minst av alla barn i gruppen var det skönt att min kompis Moa var med och så
mamma förstås!


Några av mina bästa sånger från vårterminen;

Bofinkarna på balkongen
Sopbilen
De feta grodorna
Jag öppnar fönstret
En liten båt
Jag leker träd
Boom boom
Näsan
Om ni ber riktigt snällt kanske jag sjunger några för er någon gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar