fredag 5 juni 2009

Min fina stol!



Tänkte att ni kanske vill veta vilken duktig pappa jag har! Han hittade en gammal halvtrasig barnstol ute på vedbacken på landet. Tydligen har min mamma haft den när hon var liten. I alla fall tänkte pappa att den kunde vara bra för mig om han fixade till den. Den var både ranglig, farlig och ganska ful när han hittade den, men med hans arbete blev den både säker, stabil och snygg. Se på bilderna nedan hur fin den blev. Visst passar den in bra på landet. Jag tror att jag har den snyggaste möbeln. Inte illa för någon som är så liten som jag.


Så här såg det ut under arbetets gång.

Och så här bra sitter jag i den. Tack pappa!

1 kommentar:

  1. Gammelfaster Fia5 juni 2009 kl. 18:16

    Hej min lilla goding! Ja det må jag säga att en fin stol har du och din pappa är ju superduktig. Kanske kan man leja honom när man behöver lite fix och hjälp. Stolen passar dig perfekt och ja du har den snyggaste stolen i hela skärgården. Hoppas att allt är OK med er och att ni inte fryser så här i sommartider!!!!Puss på dig gammefaster Fia

    SvaraRadera