måndag 15 juni 2009

Sjung om studentens...

Förra veckan tog Pappas kusin Alex studenten. Ni vet han som är son till gammelfaster Fia. Det var massor av folk, unga och gamla, där men jag tycket att de unga med vita mössor var coolast. Som student får man en åka lastbil också, stoora lastbilar, det var hur många som helst där. Jag måste säga att jag själv ser fram emot när det blir min tur.. Jag gillar ju mössor och stora bilar så det måste vara det roligaste som finns!





Efter all uppståndelse vid Alex skola åkte vi hem gammelfaster Fia för att fira ännu mer med mat och champagne. Det konstiga var att jag fick en massa presenter när vi kom dit, bland annat ett fint hink-och-spade-kit, jag tog ju inte studenten. Men jag blev väldigt glad för uppmärksamheten. När vi var där fick jag också träffa två roliga hundar. Som tur var höll Alexs pappa Christer i mig när jag hälsade första gången, hundarna var ganska stora nämligen

2 kommentarer:

  1. Hej Carl ludvig!
    Oj vad roligt det var på Alex student eller hur? Vilka stora hundar var dom inte farliga?
    Du var ju på 2 studentfester farmaor och farfar var bara på 1 fest.
    Hoppas ni hade det skönt på Revlingen i midsommar,det hade farmor o farfar i Ösmo.
    Om 4 veckor träffas vi då kommer vi till
    Stockholm.
    Krammar från farfar o farmor

    SvaraRadera
  2. Gammelfaster Fia25 juni 2009 kl. 17:58

    Hej min lilla goding !
    Hoppas att allt är bra med dig nu i sommarvärmen och att du och mamma njuter.Själv jobbar jag med mina små barn på mitt dagis och vi badar och myser hela dagarna. Vad jag egentligen vill är att du ska kolla in dig själv på Alex blogg man kan inte mer är längta efter dig. Jag hoppas att vi ses snart. Kram till dig från GF Fia.

    SvaraRadera