måndag 10 augusti 2009

Fira farbror Kristian

Min farbror Kristian fyllde år för ett tag sedan och en dag på Öland firade vi honom med champagne och presenter och inte minst....





...middag på restaurangen lammet och grisen. Den låg nära vårt hus så vi kunde promenera dit. Ja, alla utom jag och farmor som hellre rullar än går.








Man fick visst äta en hel gris om man ville. Låter lite konstigt tror ingen orkar det, men pappa och farfar åt tills de storknade. Själv åt jag mest mina vanliga majskrokar och var nöjd med det, även om den stora vinflaskan var lockande. Mamma lät också mig smaka lite av hennes mat och jag tror att jag kommer att bli en riktig gourmet (eller kanske gourmand, har inte bestämt mig...:) när jag blir större.









Restaurangen är jätte populär och det kändes som att det var typ tusen människor där. De hade en mysig takterass också, där myste vi en stund efter middagen och jag fick leka lite.





1 kommentar:

  1. Hej !!! Nu håller GF på att bli tokig.....Guud vilka fina bilder och vad kul du har haft det. Är du hemma eller har ni sem. fortfarande? Jag håller nämligen på att längta ihjäl mig efter dig!!Jag får höra av mig på telefon om vi inte skulle kunna träffas en stund någon kväll för mina helger är fullbokade 5 veckor framåt.. det låter inte sunt men så har det blivit. Kram på dig min lilla goding.

    SvaraRadera