onsdag 5 augusti 2009

En sommaruppdatering.

Hej allihopa, här kommer en liten uppdatering av vad jag har haft för mig den senaste veckan. Jag är på resande fot just nu och det har inte varit lätt att få mamma och pappa att starta datorn åt mig.


För en vecka sedan var jag i Ösmo på släktkalas. Farmor och farfar kom upp från småland för att fira farbror Kristian, hälsa på mig och gå på släktkalas.


Det var en super rolig fest och jag fick träffa en massa släktingar. Extra kul att det var en kompis i min storlek, syssling tror jag visst att det heter. Han heter i alla fall Alex och gillar majskrokar precis som jag!

Jag återkommer snart med mer detaljer om resan jag är ute på just nu.






3 kommentarer:

  1. Gammelfaster Fia5 augusti 2009 kl. 09:22

    Hej lillprins Bus ! Ja nu har du visst fått ett nytt namn av mig men kärt barn har många namn!! Ser att du har haft mkt för dig och i Ösmo verkade det som om det var full fart, eller? Hoppas att ni har det bra på Öland och att solen skiner det gör den här i Sthlm nu ska GF ut och sola och mysa i solen ha det gott och kom snart hem jag längtar. Du din presenthög växer den behöver minimeras av dig.Puss från GF Fia. Hälsa till alla.

    SvaraRadera
  2. Hej GF Fia! Vad jag saknar dig, var typ hur länge som heslt sedan vi sågs! Jag har det hur bra som helst på Öland med farmor och farfar, det finns hästar och hundar och massa sand på stranden, det gillar jag! Ska ses till att du får se lite bilder snart. Jag hoppas verkligen att vi ses snart! Stor kram från Carl Ludvig

    SvaraRadera
  3. Gammelfaster Fia7 augusti 2009 kl. 15:52

    Hej igen min lillagoding! Åh, vad fin du är på bilderna du mår super ser jag. Nu har jag bara helgen kvar av mina 5 veckors semester sen börjar allvaret igen men det ska bli lite... kul. Snart bär det av till Värmdö där det vankas kräftskiva eller för min del räkskiva(tror att jag inte tål kräftor?)Jag hoppas på en solig och fin avslutning på min semester för början var inte kul med Alex mage m.m. men nu är han OK. Ja jag hoppas oxå att vi ses inom en snar framtid. Puss & kram till dig och hälsa alla och speciellt farmor imorgon då hon fyller år.
    Kram GF Fia.

    SvaraRadera