tisdag 27 april 2010

En bra tisdag!

Idag kom både mamma och pappa och hämtade mig på dagis. Tydligen hade de varit och pratat med min bästa fröken Anita - om mig! Jag antar att det var mest bra saker för de var på väldigt gott humör. Jag kan tänka mig att Anita berättade om alla roliga saker vi gör på dagarna. Leker med lera, plockar blommor, fixar med burkar, plaskar med vatten och så. Hon berättade säkert också hur snäll och mysig, eftertänksam och pysslig jag är - och så att jag är lite busig förstås! Jag undrar verkligen om hon berättade om alla pussar jag brukar få av tjejerna...

Vi promenerade hem tillsammans och det var mysigt. Väl hemma dansade vi en massa till alla möjliga bra låtar. Till middag blev det spagetti och köttfärssås. Det var gott och just den maträtten har en stor fördel - den gör mig kladdig. Och kladdig betyder.....BAD!!! Som ni vet är att bada bland det bästa jag vet. En perfekt avslutning på en bra tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar