tisdag 20 april 2010

Grus inomhus på Bergianska

För någon vecka eller så sedan var jag mamma och pappa på Bergianska trädgårdarna och strosade, åt lunch och så där (jag passade på att busa med pappa som ni ser).






Vi var också på Plantagen och köpte sättpotatis, fröer och annat som behövs när vi ska odla i sommar. Odlingsgrejerna var kul men roligast var att jag kunde spana på tåg genom ett stort fönster




Pappa fångade inte tågen på bild tyvärr, men jag såg två stycken susa förbi. Men det som var bäst var det stora växthuset där det var grus inomhus!







Det fanns ankor också!




1 kommentar:

  1. Hejsan.
    Vilken härlig dag du har haft. grus, tåg och ankor. Ock så åt du väl något gott sedan. När jag ser dig tycker jag att du har växt igen sedan påsk. Skönt att se att du blivit bra från din förkylning. Många kramar från Farmor

    SvaraRadera