tisdag 20 april 2010

Födelsedagslunch med mina kompisar



I söndags var vi hos Ellen och Filip och lekte. Deras mamma Karin fyllde år. Vi fick smaskiga hamburgare och korv och bullar. Men bästa av allt var att busa med alla mina kompisar. Förutom Ellen och Filip så var Elliot och Axel där. Och så Elliots lillebror i magen. Han kommer snart ut säger mamma. Förstår inte riktigt hur, men han kommer att vara liten säger alla.... Det är kul att leka med de stora pojkarna, men ibland ville dom inte att jag skulle störa deras lekar och då hängde jag med Ellen och Axel istället. Fast att Axel är så liten så är han ganska stor och väldigt snäll.



Lägg till bild

1 kommentar:

  1. Carl Ludvig, du har ju många kompisar du. Och nu ser jag att det är dags att skaffa en trehjuling till dig. Du växer så det nästan knakar.
    Puss
    Mormor

    SvaraRadera