torsdag 7 januari 2010

Gott nytt år

Jag var ju hos farmor och farfar över nyår som ni vet. Nyårsafton är riktigt häftigt, jag minns det inte som så här kul förra året.

Jag berättade ju att vi firade jul 2 på förmiddagen innan nyårsfirandet kom igång, så för att börja nyårsfirandet tog vi en promenad ute i kylan.




Efter vi hade kommit fram var det något fångade allas uppmärksamhet inklusive min...




...fyrverkerier och jag säger bara en sak, Owoaw!






Efter världens häftigaste fyrverkeri så bar det av hemåt till farmor och farfar och förberedelserna för nyårsmiddagen. Vi skulle tydligen äta några röda spindlar med klor, men jag kan avslöja att jag vägrade, gillar inte läskig mat.




Dom vuxna stannade uppe hela natten, enda till klockan 12 minst, men jag som är smart somnade i tid, vilket var bra eftersom jag gick upp klocka 6 dagen efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar