torsdag 7 januari 2010

Julafton, en återblick!

Hej hej, tänkte ni ville ha en liten återblick över mitt julfirande innan ni får se hur min nyårafton var. Innan vi åkte till farmor och farfar firade vi jul med mormor, morfar och morbro Carl och jag ville visa lite mer bilder därifrån.

Först höll jag låda i väntan på att det hela skulle komma igång.




Sedan kollade jag på Kalle med morbror Carl




Efter Kalle busade jag med Mamma, jag tog fjärrkontrollerna och klättrade upp till övervåningen




Efter det åkte vi till kyrkogården för att tända ljus




Efter kyrkogården fick jag en massa julklappar




En bok om Paddington




Ett helt eget flygande tefat, det är det inte många som har



Ett bowlingkitt



Fina snowjoggers och en seglarkilletröja



Vid 7-8 tiden somnade jag, men, det där med jul var så spännande så jag vaknade igen runt klockan 10. Så jag fick vara med på de storas paketöppning också.




Väl hemma somnade jag och sov som en stock, klockan hade då passerat två på juldagsmorgonen! Snacka om en toppenjul.

1 kommentar:

  1. Hej svejs! Vilken härlig jul ni verkar ha haft =) Ska vi ta och ses någon dag. Var ju suuuuperlänge sen. Kan ni någon eftermiddag v 3 eller 4? Kram kram

    SvaraRadera