måndag 18 januari 2010

...på bättringsvägen.

Min dumma förkylning och feber är på väg att försvinna, men jag är hemma med pappa idag också. Imorgon blir det dagis igen hoppas jag i alla fall.
Det är inte så roligt att vara sjuk, mest vill jag sova men det är svårt när jag hostar hela tiden. Men som jag skrev, jag mår bättre idag och jag har till och med hunnit busa med pappa lite nu på förmiddagen. Vi byggde en koja i vardagsrummet, visst är den fin! Jag kan meddela att den är rolig i alla fall.





Nu ska jag ta min förmiddagstupplur, jag har inte fått tillbaka alla krafter så jag är helt slut efter en timmes bus i kojan.

1 kommentar:

  1. Hej Carlludvig!
    Vi hörde att du var sjuk det är inte så roligt men du blir bättre till slut, det är jobbigt med hosta och feber.
    Farfar har varit sjuk i benet det är något som kallas för bakterier (jättesmå)dom börjar försvinna nu, så farfar börjar bli bättre.
    Konstigt vi var sjuka sammtidigt.
    Hoppas att du har gått till dagis i dag och börjat leka med dina kompisar.
    Stora kramar från farfar och farmor

    SvaraRadera