tisdag 24 februari 2009

Banan är smaskens!

Idag har jag och mamma varit på promenad med mina kompisar Moa, Alexander och Rio. Det bästa var dock inte att jag sov som en prins i solen, nej bäst var helt klart min nya upptäckt, BANAN.

Det här med att äta är inte riktigt min grej än som ni vet och den där potatisen som mamma och pappa envisas med att ge mig är inget vidare, men banan det gillar jag! Det var Moas mamma Johanna som såg hur avis jag var på Moas banan så hon gav mig några skedar. Det var verkligen smaskens! Jag förstår inte alls varför mamma och pappa envisas med att ge mig potatis, för tro inte att jag slapp undan den ikväll. Jag har dock mina förhoppningar att farmor och farfar kanske har bättre smak än mina föräldrar och jag ska ju hänga med dem hela nästa vecka så det finns hopp!



Se vad nöjd jag var efter den nya smakupplevelsen.
Söta Moa och snälla Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar