onsdag 11 februari 2009

Detta har hänt...

Jag föddes sen 24 september 2008 på Danderyds sjukhus...


...redan första dagen träffade jag mormor och morfar...


Farmor och farfar kom farande från Oskarshamn i ilfart och tillsammans med min farbror Kristian och "tant Marie" hälsade de på så fort vi kom hem från BB.

Även min morbror Carl välkomnade mig hem, ändå från London kom han, inte illa va?

...kom gjorde även min gammelfaster Fia och hennes familj (av henne fick jag min favoritleksak "nycklarna" som jag bär med mig överallt).
Och så kom mamma och pappas kompisar, det var massa människor som ville träffa mig! Först ut var Carro och Fredrik. Och nästa gång jag träffar dem har mamma och pappa lovat att de har med en komis till mig, en liten en. Fast igår när jag träffade Carro hade den inte kommit än...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar