torsdag 19 februari 2009

Kommentatorsfältet

Mamma och pappa ville att jag skulle meddela att kommentatorsfältet nu fungerar. Om ni vill skriva något till mig så är det bara att trycka på "kommentarer", skriv något snällt till mig, välj "namn/webbadress" i fältet "kommentera som" och skriv vad du heter, sedan är det bara att skicka kommentaren.

När du skickar kommentaren måste du också fylla i den kod som visas för att bekräfta inlägget, men efter det så är det klart.
Nä, nu måste jag sova, håll i hatten så hörs vi snart igen!

3 kommentarer:

  1. Hej gammelfasters gullunge !
    Vad kul att man kan skriva till dig nu. Jag är inne och kollar in dig varje dag här på din blogg och det är så roligt att se dig och få en bild av din vardag. Du och mamma verkar ha dagarna fullbokade, men der är så det ska vara, kör så det ryker....
    Bilden på dig och pappa med boken fick mig att tänka på att nu är det dags att köpa massa roliga böcker till dig jag har många på lut. Kramisar till Dig.

    SvaraRadera
  2. Hej Carl Ludvig!

    Har du kollat in bilderna på dig som jag tog?
    www.alexgustafsson.se Tack för senast!

    Vi ses snart igen
    /Alex, pappas kusin!

    SvaraRadera