måndag 23 februari 2009

No prayer for the weekend

I helgen har det varit ful fart ska ni veta, mamma och pappa hade besök från Göteborg. Min nya kompis Ninni kom och hälsade på. Eftersom Göteborg är långt bort passade mamma, Ninni och Mariette (henne har jag träffat flera gånger tidigare) på att ha en tjejhelg. Gissa om jag fick mycket uppmärksamhet.
Det blev många promenader, shopping, fikapauser och jag fick fina presenter också. Jag tror pappa var lite avundsjuk på tröjan jag fick av Ninni, eftersom den hade fina och praktiska armbågslappar.
Eftersom mamma och hennes kompisar skulle få lite tid själva så hängde jag och pappa själva på lördagskvällen. Vi tittade på fotboll och lekte, mitt lag (i alla fall om pappa får bestämma), Real Madrid vann med 6-1 och Barcelona förlorade. Pappa sjöng också roliga sånger om en kille som heter Rasmus som är på luffen, mycket roligt.

Jag hade med andra ord en mycket händelserik och rolig helg, här nedanför har ni lite bildbevis.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar