måndag 28 september 2009

Firad i dagarna fyra

Oj oj oj, vilken helg det har varit! Jag har ju fyllt år och detta har firats storstilat ska ni veta.

I torsdags, på min födelsedag, firade jag mamma och pappa själva. Jag fick öppna en massa paket och fick extra många kramar och massa uppmärksamhet. Jag fick bland annat en röd Barbapappa, en häftig anka som kör en ankräcerbil, min första Real Madrid dräkt (tror det var pappas påhitt) och en massa halvanprylar.




Mormor kom också förbi lite snabbt och hon hade med en supermysig tröja till mig. På fredagen fortsatte firandet när farmor och farfar kom upp från Oskarshamn. Jag fick vara uppe extra länge eftersom dom kom ganska sent, men det var det värt. Förutom att det var roligt att få leka med dem igen så fick jag mer presenter, superbra byggklossar som jag kan bygga torn med. Till slut somnade jag helt utmattad vilket var tur med tanke på att det var på lördagen som det stora firandet började.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar