tisdag 29 september 2009

Kalas, kalas, kalas...

Så jag har ju blivit kungligt firad som ni vet och jag tänkte berätta lite mer om hur min födelsedagshelg fortlöpte. På lördagen hade vi släktkalas, farmor och farfar, mormor och morfar, farbror Kristian och tant Marie, GF Fia, Chrille, Alex och Linn kom för att fira mig. Och vet ni, jag fick åter igen presenter.





Innan vi pratar om presenterna vill jag att ni ska se den fina tårtan min farbro Kristian hade gjort till mig, har ni någonsin sett en finare tårta? Smaskig var den också med hemmagjord vaniljsås på äkta vanilj och smaskig blå marsipan.











En Sådan fin tårta är ju present nog, men jag fick också en superfin och mysig stickad tröja. Kristian och Marie, dom måste tycka bra om mig!





GF Fia, Chrille, Alex och Linn hade med sig en riktigt bra pryl till mig, en gåvagn från Brio, den är svart och supersnabb så nu kan jag äntligen springa omkring i hela lägenheten. Men det var inte det enda som jag fick av dem, jag fick en mysig fluffig bulldog och jag är också stolt ägare av kritor! Vänta ni bara tills jag får börja använda dem. Visst, jag fick med ritblock till kritorna, men jag hade tänkt mig att färglägga väggarna hemma hos oss istället...








Mina största paket fick jag av mormor, morfar, farmor och farfar. Kan ni gissa vad det var i dem, som ni ser så var paketen större än mig?





Det var en superfin röd trampbil med tillhörande bensinpump!








Än så länge är jag lite liten för att trampa runt med den men snart så. Efter paketöppnande och tårta så var det dags för middag, vi åt Boeuf Bourgignon och jag var självklart i centrum hela middagen.







Efter att jag hade lagt mig tror ja dem vuxna satt uppe ett tag till, men jag var smart som laddade batterierna inför söndagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar