torsdag 24 september 2009

För ett år sedan föddes jag...


...och så här såg jag ut!

5 kommentarer:

  1. "Ja må han leva, ja må han leva...."
    En stoor grattiskram och ett fyrfaldigt leve från från fyra i Göteborg!
    Anne, Linda, Malin och Daniel

    SvaraRadera
  2. Hej Carlludvig!
    Ett JÄTTE STORT GRATTIS på 1 års dagen och många kramar från farfar och farmor, tänk att du kan stå själv när du fyller 1 år det ska bli roligt att få se, kanske redan i morgon när vi kommer till er.
    Jag tror nog att du fått paket och ja må han leva på morgonen, ha nu en rolig födelsedag så kanske vi kan prata med dig i kväll via datorn.
    Gtattis kramar farfar.
    "Ja må han leva, ja må han leva uti hundra de år" Hurra Hurra

    SvaraRadera
  3. Stort GRATTIS från mig och Milo till Carl Ludvig!! Tänk vad tiden går fort och vad stora våra bebisar blivit. Eller bebisar kan man ju inte säga längre... BARN! =)
    Hoppas ni har en jättemysig dag. Vi hörs snart.
    Kram Madeleine & Milo

    SvaraRadera
  4. Någon fyller år idag vem kan det va? Jo,CarlLudvig fyller 1 år idag Hipp,hipp hurra!! Ett JÄTTESTORT GRATTIS på din 1 årsdag. Jag hoppas att din dag varit en alldeles särskild dag för dig. Det ska bli så roligt att träffa dig till helgen och då ska du få paket stora och små för när man fyller 1 år ska man ha många och stora paket. Många kramar och pussar till dig min lilla goding. Kram gammelfaster Fia med familj.

    SvaraRadera
  5. Grattis i efterskott!
    Det var jätteroligt att du kom och hälsade på oss i Sunsvall! Fick du nån fin present ?:))
    Hälsa kramar till mammma och pappa och mormor & morfar! Ebba Viggo Lina Jakob

    SvaraRadera