lördag 6 februari 2010

Snor, snor, snor...

...och så lite mer snor och lite hosta, men ingen feber! Ingen pulkaåkning för mig idag utan mys hemma med mamma och pappa. Jag och mamma har kramats och badat och pappa lagar mat och bakar bröd. Han körde farmor och farfar till Thailand också och på vägen hem köpte han present till mig för att jag är sjuk. Det var många, många kort med fina djur på. Pappa ropar och säger att vi ska leka med dem nu så jag måste sluta skriva. Mysig lördag jag har va! Vi ska snart fika också, jag hoppas jag får smaka en smaskig kaka som jag vet att vi har kvar från förra helgen. Tänk bara om mitt dumma snor kunde försvinna....





Pappa hade smaskat i sig kakorna utan att bjuda mig. Tur att mamma hittade några bortglömde gula lussisar i frysen. De smakade mumsigt även fast det inte är jul längre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar