söndag 14 februari 2010

Vilken söndag!

Idag var det visst en alldeles speciellt kärleksfull dag! Jag har fått massor av pussar och kramar, och jag har gett massor också. Till mamma och pappa såklart, men framförallt till Axel! Han fyller 1 år idag och hade kalas med tårta och fiskdamm.

Mamma fick jättefina blommor av pappa, pappa fick en flaska med oklart innehåll och jag fick en rolig bok.



Aja baja Alfons åberg...jag vet inte om det är en pik för att jag är på riktigt upptäckarhumör just nu och pillar och bankar på allt jag kommer över....



Efter Axels kalas blev det mera fest och fler pussar och kramar för då fick jag gå på restaurang. Mormor och morfar bjöd oss på finfin söndagsmiddag. Jag har en ny favoriträtt, jag säger bara...paté med cumberlandsås...MUMS!! Om ni vill kan ni kolla in hela menyn nedan.

1 kommentar:

  1. Hej min lilla goding! Ja du har då haft en trevlig och kärleksfull Valentindag. Det är ju så man blir lite avundsjuk med alla pussar och kramar du gett bort,hoppas att du har några kvar till mig,hi hi... Vad skönt att du blivit bra från din förkylning för det är inte kul att vara förkyld, det vet jag för nu är GF dundersnuvig och näsan rinner och har blivit alldeles röd och söndertorkad,ajaj! Som sagt ha det gott och hälsa till farmor och farfar när de kommer hem från det där varma stället dom är på, det kan väl inte vara något skönt? eller. Kramisar GF Fia

    SvaraRadera