måndag 15 februari 2010

Zzzzzz.....



Jag gillar att sova, men inte alltid i min egen säng! Jag somnar som en stock ungefär vid 7-tiden efter att ha lekt, gosat, läst flera böcker, smaskat i mig minst en flaska välling och borstat tänderna. Sedan händer det ibland att jag sover som en prins i min säng hela natten. Men det hör till ovanligheterna!
Oftast vaknar jag av en dröm någon gång runt 11-12 och är jätte ledsen. Sedan vaknar jag ofta igen runt klockan 3 och ropar efter mamma och lelle. Då är jag hungrig!! Tidigare har det varit lätt att få mamma och pappa att ge mig lelle och bära in mig i deras varma och gosiga säng. Den senaste tiden verkar det dock som att de har någon nyordning på gång. Kan inte riktigt förstå vad det är som gör att de inte vill ha världens gosigaste jag i sin säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar