onsdag 15 april 2009

Babyrytmik

Idag var jag på babyrytmik med mamma. Moa och hennes mamma var också med och när vi kom dit träffade vi Albin som gick på mitt babysim tidigare. Det var super roligt med babyrytmik. Vi sjöng massa sånger, nya både för mig och mamma, och gjorde olika rörelser till. Toppen att vi lärde oss lite nya sånger så att vi nu kan sjunga fler sånger än Imse Vimse Spindel hemma! Kursen leddes av en operasångerska. Hon sjöng jätte bra och så var hon jättesnäll också. Jag längtar redan till nästa vecka.

3 kommentarer:

  1. Hej Carl-ludvig!
    Farfar och farmor längtar redan efter dig, vi hade det så kul i påsk, farmor tyckte hon hörde dig när hon sov i går natt det var ju inte sant du var ju hemma i Stockholm.
    Vi kommer upp till dig när mamma och pappa ska
    åka bort, då sjunger vi en ny sång som du lärt dig på rytmiken kanske "Hemma på vår gård"
    krammar från farfar och farmor

    SvaraRadera
  2. Hej världens bästa farfar! Jag ska öva lite mer på sångerna så att jag kan sjunga dem för er nästa gång vi ses! Hälsa farmor! Kram

    SvaraRadera
  3. Idag när vi sågs var du urgullig. någon sång blev det inte men vet du, jag såg att du har en tand på gång. Inte en framtand men på höger sida en bit in. När du började gråta, ja inte sjunga tror jag att du kände att tanden var på väg att komma fram mer. Och jag vet att det gör ont. Men du har en sån energi och, enligt vad din pappa sa tänker du också, så du kommer snart att sjung för oss alla. Nu ska jag tänka ut vilken sång som ska bli din och min alldeles egna sång. Vänta ska du få hör, kanske imorgon.
    Kram Hjärtt
    mormor

    SvaraRadera