måndag 20 april 2009

Min första helg på Reflingen!

I helgen var jag med ute på landet för första gången. Jag åkte ut med mamma och pappa i fredags och vi stannade till söndag. Tyvärr kunde mormor och morfar inte följa med, men det är bra att jag har lite koll på läget tills de kommer med ut nästa helg...




Det viktigaste när man åker ut till Reflingen är att man har flytväst på sig i båten. Morfar har köpt en fin till mig, men jag undrar var mamma och pappa har sina?



Eftersom jag har förstått att vi kommer att spendera en hel del tid på Reflingen tror jag att mamma och pappa var lite nervösa för att jag inte skulle trivas där ute. Men såklart gjorde jag det! Jag sov som en stock, åt som en häst och skrattade som bara den. Kan det bli bättre?!



Viktigt att vara varmt klädd, men måste jag se ut som jultomtens lilla nisse?


Resesängen är en utmärkt lekhage, särskilt med mammas gamla snobbenlakan som gräsmatta!


Bastu är viktigt på landet, men jag fick bara sitta i förrummet denna gång. Det var mysigt det också i och för sig.


Jag gillar det här stället skarpt, det är fint utomhus och många roliga ställen att leka på inomhus. Jag ser redan fram emot nästa besök.

1 kommentar:

  1. gammelfaster Fia23 april 2009 kl. 22:46

    Hej min lilla goding! Jag ser att du har haft det bra på Reflingen, och att du gillar stället förstår jag. Ser också att favoritleksaker fick följa med, känner mig smickrad,fniss... En sådan resesäng som du har hade Linn & Alex också och den gillade dom jättemycket och dom sov bra iden också lika som du. Om ni ska ut i helgen till Reflingen säg då till m & p att flytväst på! Jag hoppas att vi ses något nästa vecka då jag ska hämta mina pinnar. Massor av kramar till Dig min lilla goding. Kram Fia

    SvaraRadera