fredag 10 april 2009

Världens bästa badhus!


I dag har jag varit i badhuset tillsammans med farmor och farfar. Ja, mamma och pappa var också med. I alla fall så var det ett jätte stort badhus, mycket större än hemma på Lidingö. Här fanns det massor av roliga saker att leka med också. Jag visade farmor och farfar alla simkonster jag kan, gjorde bomben, dök, lekte med en grön val och badade bastu. Hur kul som helst. Farfar har lovat att jag ska få åka och bada så ofta jag vill när jag är här!









2 kommentarer:

  1. Det var en jätteskön dag i simhallen. Hit skall vi gå många gånger. Bastun var fantastisk. Tänk där fans det en balja att sitta i så det inte blev så varmt.

    Farmor längtar redan.

    SvaraRadera
  2. Gud så kul och skönt det ser ut när ni leker i vattnet. Morfar och jag har öppnat Revlingen och där var det ganska varmt i luften, sol och blå himmel, men usch vad kallt det var i vattnet. Varken något bad eller bastu blev de. Jag mådde dessutom inte så bra. Hade ont i kroppen och hostade och sov mest hela tiden. Nästa gång vi åker ut till ön hoppas vi du är med och lyser upp tillvaron för oss. Då ska vi åka båt och fixa till en fin säng till dig i Skansen. Kul!
    Kram
    Mormor

    SvaraRadera