måndag 13 april 2009

På besök hos grisarna!



I lördags tog farmor och farfar mig med på ett riktigt äventyr. Vi var på ett ställe ute på landet där det fanns många konstiga varelser, djur kallas de visst. Grisar, hönor, hästar och tuppar. Grisarna var min favorit, framförallt de små grisbarnen som sprang omkring och lekte. Jag var lite avundsjuk på dem då jag var tvungen att sitta still i vagnen. Fast det kanske var lika bra för de stora grisarna var verkligen STORA!








Efter besöket hos djuren åkte vi och fikade på ett ställe där de hade världens smarrigaste tårtor och våfflor. Men som vanligt fick jag nöja mig med fruktpuré och min nya favorit majskrokar. Det var i alla fall mysigt att sitta ute.






2 kommentarer:

  1. Hej kompis! Skönt att höra att du mår bättre nu. Jag är jätteavis på din tuffa keps. Ha det så bra kram från Milo

    SvaraRadera
  2. Hej Milo! Visst är kepsen snygg, säg till din mamma att fixa en till dig! Finns på HM. Hörde att vi kanske ses nästa vecka, vore bra för det var så kul senast. Kram från Carl Ludvig

    SvaraRadera