onsdag 22 april 2009

Anne på besök!

Igår var mormors kompis Anne och hälsade på mig. När hon var liten satt min mormor barnvakt åt henne precis som hon gör åt mig nu. Verkar lite konstigt för Anne har egna barn som är mycket större än mig, typ som vuxna, så det måste ha varit jääätte länge sedan.



Hur som helst var det jättekul med besök och jag fick en superfin present; duploklossar. Det är som legobitar fast dubbelt så stora. Det är toppen för mig för dom har fina färger och smakar smaskens!

1 kommentar:

  1. Hej igen Carl Ludvig!
    Åhh vad du är söt, det var så roligt att äntligen få träffa dig! Det var oxå roligt att duplobitarna smakade ;-) Hälsa din mamma att jag minns hur söt hon var när hon var bebis, då var jag 17 år och hon var väl typ den första bebisen som jag höll i långt innan jag fick egna barn!
    Jag hoppas att vi ses snart igen. Hälsa din pappa oxå såklart. Kram Anne

    SvaraRadera