fredag 17 april 2009

Kalla mig röda blixten!

Kärt barn har många namn. Jag lystrar till allt från Charlie, Cludden, Kludde, Carl Ludvig och Calle-Ludde till andra mer eller mindre konstiga namn. Men frågar ni mig bör jag nog kallas Röda blixten. Idag har jag nämligen upptäckt att jag kan uppnå oanade stordåd med min snygga röda gåstol. Tur att mamma och pappa har koll på mig hela tiden så att mina upptäcksfärder inte blir för farliga!





Pappa säger att jag är snabbare än en ping pong boll när jag far runt i vardagsrummet. Visst är jag det, och värre kommer det att bli, hi hi... Mamma och pappa - det är dags att barnsäkra lägenheten!

1 kommentar:

  1. Hej på dig Carl ludvig!
    Oj vad det går i din röda gåstol, här gäller det att se upp så ingen blir överkörd.
    Du ser jättefin ut på bilderna och ser även helvild ut, det är roligt. Vi syns snart krammar från farfar.

    SvaraRadera