tisdag 10 mars 2009

Hoppelihopp!

Idag upptäckte jag världens roligaste grej, en hoppgunga. Det är min kompis Moa som har fått en som jag fick låna idag, så kul! En hel halvtimme glömde jag bort att jag bara vill vara i mammas famn, så ni kan förstå hur kul det var! Mamma verkade också väldigt nöjd när hon satt uppkrupen i soffan och pratade med Moas mamma.

Moa hade fått en rolig stol också, men den fick jag inte pröva idag. Fast jag tror att jag ska ta ett allvarligt snack med mamma om det inte kan vara läge att jag får egna såna roliga grejer!

1 kommentar:

  1. Hej gammelfasters lilla goding !
    Åh, jag längtar efter dig och tack för kortet från Sälen. Gulle dig. Ser på bilden att du trivs i hoppgungan du ska veta att papppas kusiner Linn & Alex också tycte om den, Alex kickade boll i sin gunga och hade jätteroligt! Se nu till att få en, du fyller ju snart 6 månader. Hjälp vad tiden går. Åker till Småland till helgen till "tokarna"där nere men sen vill jag ha en date med dig jag ska ringa mamma & pappa och boka upp oss. Kramisar från gammelfaster Fia

    SvaraRadera