söndag 22 mars 2009

Min Fabror på besök

Igår var min farbror Kristian och tant Marie på besök, de kom på kvällen och åt middag med mig mamma och pappa. Det var jättekul att se dem igen, de har nämligen varit bortresta långt långt bort i Sydafrika.

Det är mycket längre bort än vad jag har varit, enligt pappa är det till och med längre bort än Sälen! Jag är glad att jag inte har behövt åka dit eftersom resan till Sälen tog superlång tid och det var inte det roligaste jag har varit med om.
Men, farbror Kristian visade kort med pingviner och så där och jag gillar pingviner, så jag kanske vill åka dit ändå.

1 kommentar:

  1. Hej Carlludvig!
    Det var väl roligt när Kristian och Marie var på besök, nu är det snart påsk då kommer ni ner till småland hos farmor och farfar det blir jätteroligt, då kanske Tranan har kommit med något i strumpan.
    Vi vill GRATULERA dig på halvårsdagen tänk vad tiden går fort. GRATTIS krammar från farfar och farmor.

    SvaraRadera