onsdag 18 mars 2009

Många nya smaker

Tänkte att ni kanske undrar vilka smaskiga saker jag gillar att äta. Potatisen jag provade första gången var inte god som ni vet. Även om det var mamma och pappa som inte visste hur man skulle göra, för den var tjock och klumpig, så är det fortfarande inte min favorit...

Mina bästa smaker just nu är banan, avocado och katrinplommon. När något av detta står på menyn skulle jag egentligen inte ens behöva hakklapp säger mamma, allt hamnar i (eller runt) munnen och jag kan äta hur mycket som helst!
Lite värre är det med morgongröten. Majsgröt, visst låter det äckligt och jag kan berätta att det inte smakar något vidare. Lite kinkig får man väl vara! Vad är det för fel på äppelgröt eller välling mamma och pappa? Skulle ni själva äta majsgröt?



1 kommentar:

  1. Ååh det där såg minsann inte populärt ut! Världens sötaste haklapp btw =) Kram /Linda M.

    SvaraRadera