torsdag 26 mars 2009

Min fina gåstol

Som ni vet så fyllde jag 6 månader i förrgår, det var mycket ståhej kring det trots att det inte är en riktigt födelsedag. Pappa hade köpt en fin Piket-tröja till mig som var ljusblå och på kvällen när mormor och morfar kom över hade de med ett superstort paket.

I paketet låg min nya fina gåstol, eller röda blixten som jag kallar den eftersom den är så snabb. Jag har inte riktigt fått kontroll över den ännu. Men så fort jag har det ska jag be pappa lägga upp en film när jag kör. Tills dess får ni denna fina bild, som ni ser tycker jag det är riktigt roligt att använda den, men det kräver koncentration.

3 kommentarer:

  1. Hej Carl ludvig!
    Vilken fin gåstol du har fått från mormor och morfar den kommer du snar att få upp jättehög fart på, då gäller det för mamma o pappa att se upp.Ha en bra dag. Farfar

    SvaraRadera
  2. Hej min lilla goding ! Jag vill börja med att be om ursäkt för att jag missat din 6mån dag.Egentligen har jag ingen ursäkt men det har varit lite mkt runt gammelfaster de sista 2 veckorna. Jag ser att du växer och håller på att bli en STOR kille, pruttljud, gåstol, hoppgunga,äter mat ja du é en stor kille. Jag längtar så att få träffa. Kram GF Fia

    SvaraRadera
  3. Hej Carl Ludvig! Stort grattis i efterskott! 6 mån, wow, det är stort, själv är jag inte ens 3 månader. Ska bli jättekul att träffas imorgon. Kram från Milo

    SvaraRadera